Samochód najlepiej od ręki

Samochód najlepiej od ręki

Tempo obsługi ma dla wielu klientów ogromne znaczenie, co stanowi naturalną konsekwencję realiów współczesnego świata. Miejmy na uwadze, że gros klientów wypożyczalni samochodów to ludzie biznesu, którzy przyjechali załatwiać interesy, od których zależą nierzadko spore kwoty pieniędzy. Takie osoby nie mają możliwości czekać na załatwienie spraw związanych z wynajmem – chcą podpisać umowę, zapłacić całość lub część kwoty i wsiąść do wozu. Trzeba zatem zapewnić klientom dwie rzeczy. Po pierwsze ograniczenie do absolutnego minimum wszystkich procedur, a po drugie szybki dostęp do pojazdu, który jest gotowy do jazdy.

Była już mowa o tym, że przejrzyste i łatwe procedury to jeden z wyróżników nowoczesnej i dbającej o konsumenta wypożyczalni aut. Regulaminy powinny być krótkie i zwięzłe, umowa jasna i napisana językiem zrozumiałym. Wszystko powinno być wyłożone „kawa na ławę” bez ubierania kluczowych spraw w kwieciste formułki. Oczywiście to tylko jeden z elementów wpływających na zadowolenie klienta. Druga z kluczowych kwestii wiąże się z samym autem – należy sprawić, aby było ono dostępne od ręki.

Część wypożyczalni stara się, aby samochody z floty znajdowały się bezpośrednio przy punkcie obsługi klienta. Czasami z racji logistyki i warunków lokalowych nie może być tych maszyn zbyt wiele. Stąd istotna jest wcześniejsza rezerwacja dokonywana drogą elektroniczną. Klient może za pośrednictwem internetu dokonać przedpłaty i ustalić, w jakim terminie w danym punkcie obsługi będzie na niego czekać wybrany pojazd.

Komentowanie zablokowane.